Well Raise Up Your Glass And Laugh Like A Mutha Fucker

Bloggtorka, jag ber om ursäkt. Jag har helt enkelt inte vetat vad jag skulle skriva om och har spenderat största delen av helgen med näsan i en bok. Förutom fredagskvällen som spenderades till två på natten hos min granne Lina. Idag har jag läst, mest läst, varit på närmaste pizzeria och tittat på matchen mellan Leksand och Djurgården med Lina + hennes familj + sällskap och haft en liten videochatt-stund med Elin. Allt som allt, en helt okej dag. Nu är jag jättehungrig och jättetrött, måste alltså först äta så magen är nöjd, sedan kan jag få sova. Imorgon har jag inte gjort några planer, och det känns skönt, att bara kunna göra vad man känner för när man vaknar. Så jag kommer att slänga in några inlägg här såklart, om jag inte läser det sista i min bok eller hittar på något annat att göra. Man vet ju aldrig vad som händer :) Hoppas att ni har haft en bra dag.


Min dag ungefär. Osminkade bilder (såklart), Lina aka Freddie Krueger, LIF, Elin och boken som jag har helt plötsligt fastnat totalt i. Damn you, Marian Keyes.

Jag vet inte om jag har nämnt detta förut, men det är inte så att jag inte kan sminka mig, inte vill eller inte orkar sminka mig. Jag älskar att sminka mig. Jag tycker att det är jättekul att experimentera med smink och att fixa sig. Fråga mina vänner, 98% av dem kommer säga att jag är den mest "tjejiga" tjejen som de känner. Men det är bara det att det senaste året har jag liksom gått runt med något som jag aldrig har haft förut. Ett bra självförtroende. Jag känner inte att jag måste gömma mig bakom vänner eller smink. Jag mår bra och känner mig fin utan smink. Och det är en riktigt befriande känsla. Därför är det helt plötsligt så otroligt skönt att kunna vistas ute bland folk utan att bry sig om att sminka sig först. Det är därför jag mest ses osminkad nuförtiden. Och dessutom så gör det bara effekten ännu större när jag fixar mig för speciella tillfälle, så som när jag vill fixa mig lite extra, fester, middagar m.m. Nog har jag bilder att visa er, men alla finns i min externa hårddisk förutom de senaste nyårsbilderna, så det får duga just nu.


Här är en av gångerna då jag sminkade mig, med lösögonfransar
tillochmed. Vilket inte händer varje gång, bara lite sporadiskt.

Nu är det dags för mig att äta lite och sedan hoppa ner i min stora, mysiga säng. Godnatt på er.

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0