What Goes Around, Comes Back Around

Jag och min vän Lina sitter i mitt rum fortfarande. Och har lika kul som bara vi kan ha. Men det var inte det jag kom in för att skriva om. Det är såhär att jag tittar på Big Brother, jag får inte panik om jag missar ett avsnitt osv. Men jag tittar. Mest var det för att jag var uttråkad och ville hänga med när alla andra pratade om Big Brother som jag började kolla i år med. Och jag måste bara säga att Kija, åh jag blev helt charmad av henne från dag 1. Gud vad hon är härlig! Hon är inte bara snygg som fan, hon är även snäll, omtänksam, söt, knäpp och helt grym! Hon är absolut min favorit i huset. Alla mina vänner tycker om henne med. Jag har inte hört en enda människa säga något annat om Kija än att hon är snygg, söt eller rolig. And I agree with all of them. Kija är ju så helt totally awesome! Rolig som fan och helt crazy. Fan, jag hoppas verkligen att hon vinner skiten!


You go Kija! Let's win this shit! ^^

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0