When I Make Me So Damn Easy To Love

Jag saknar början av juni förra året. Jag hade sommaren, studenten och resan till London framför mig. Jag hade mycket roligt att se fram emot. Nog för att jag har saker att se fram emot nu med, men då hade jag tre saker att se fram emot som skulle hända under en och samma vecka. Och jag vill verkligen ut och resa igen, men det blir ingen resa förrens Paris nästa år. För jag har inga pengar att resa för just nu, jag har ju som sagt inget jobb för tillfället. Jag har pengar som räcker till att shoppa osv. Men inga att resa för, plus att jag borde lägga undan pengar redan nu till Paris nästa år, så jag kan shoppa som in i h-e-l-v-e-t-e i Paris sedan. Iallafall så hittade jag bilder från första dagen på studentveckan då jag var inne på samma vecka som studenten, resan till London och sommaren skulle börja. Jag var helt salig av lycka.

Jag hade även varit till frisören och färgat och klippt håret lagom till studenten
och London-resan. Min hårfärg gjorde stor succeé.


Puss&Kram, Sanna!


Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0