Why Don't You Love Me

Igår beställdes detta hem från CDON.com. Jag brukar alltid få mina paket snabbt därifrån så vi får se vilken dag detta kommer. Kameran skulle beställas i blått, men den färgen var tillfälligt slut så det blev en rosa kamera istället. Och Marian Keyes bok Vattenmelonen fanns inte på svenska, men jag orkade inte vänta eller leta, har redan sökt runt, så jag köpte den på engelska istället, jag kan ju ändå engelska flytande. Sedan fanns Marian Keys bok Sushi för nybörjare på svenska, och självklart fick tre filmer följa med och anslutas till min stora "filmfamilj" också. Allt kommer alltså nästa vecka. 


Det är alltid kul att få hem paket från CDON.com,
även fast man vet vad som finns inuti :)

Nej, dags att bestämma sig för vad man ska göra idag då!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0