My Mama Never Freaked Out When She Heard It Go Bom

Ja, det är nu officiellt. Superkorta Snooki från Jersey Shore är gravid med sin fästman Jionni LaValle. Jag kollar inte på Jersey Shore och jag gillar inte direkt Snooki. Jag såg 10 minuter av programmet en gång och bara där tappade jag all respekt för både serien och Snooki m.m. Men hon är med på kändissidorna och hon finns i skvallertidningarna så jag vet mer än jag vill om hennes privatliv. Jag dömer inte de som följer serien och jag dömer inte hennes fans, men jag tycker inte om henne. Iallafall så är hon nu gravid och förlovad och jag hoppas ändå att hon är lycklig. Jag har hört reaktionerna om detta från många olika håll från personer som sett eller ser på serien och ingen har direkt en bra reaktion om Snookis graviditet, så jag vet inte vad man ska tycka, men det verkar som att de flesta reagerar negativt. Hoppas iallafall att alla har fel och att den här bebisen kommer få ett bra liv.



Snooki är ju jättekort, så hur kommer hon se ut efter nio månader med
en stor gravidmage?


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0