You Hade Me At Hello

Idag läste jag ut min bok. De första 200 sidorna tog lång tid att ta sig igenom, ja, tillochmed mer än ett år, haha. Men de sista 500 sidorna tog jag mig förbi på 4-5 dagar. Och nu är boken slut, känns lite tomt när man har läst så intensivt och sedan är det helt plötsligt slut. Känns tillochmed lite snopet, som om personerna i boken fanns på riktigt och nu försvann de alla på en och samma gång. Haha, men nu är boken iallafall klar så nu ska jag spendera de sista timmarna innan sängen kallar med att spela lite Sims 2 framför en mysig film, vilken har jag inte bestämt mig för ännu. Jag gillar att designa osv. och eftersom jag är så dålig på matte så kommer jag aldrig att kunna bli arkitekt, så jag lever ut mina "drömmar" genom att göra flera hundra olika hus i Sims 2 (jag har Sims 3 men jag förstår mig inte riktigt på det, haha). Jag gör hus efter hus i Sims 2 när jag spelar det, bara designar och inreder dem, spelar dem inte. Det roliga ligger i att designa och inreda för mig :) Så nu är det vad jag ska göra en liten stund, leka storarkitet och designer i ett datorspel. Ha en bra tisdag söta läsare!


Vad de senaste timmarna bestått av och vad resten av kvällen kommer
att bestå av.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0