You're The One That I Can Always Call

Idag ska jag och Tobbe ses igen. Jag vet inte vad vi ska göra ännu men vi hittar alltid på något. Det är aldrig tråkigt när man är med Tobbe. Vi har känt varandra sedan vi gick på dagis och vi har fortfarande alltid lika roligt när vi ses. Han är en äkta vän. Igår tog vi det bara lugnt. Vi åkte en snabb stund in till Kupolen där Tobbe bokade en klipptid och köpte hårvax. Sedan köpte vi lite godis och åkte hem till mig där vi tittade på skräckisen Insidious, sedan tittade vi på någon amerikansk "spök-serie" där äkta människor berättar om paranormala upplevelser samtidigt som man får se när andra människor spelar "händelserna". Efter det tittade vi nostalgiskt på American Pie 1 tills Tobbe drog för att hinna till gymmet innan det blev för sent. Efter att han drog tittade jag på det nya Desperate Housewives-avsnittet på teven och sedan American Pie 2 innan jag började mitt BBT-maraton, som jag somnade till tillslut. Nu ska jag fortsätta med dagen och se vad vi ska hitta på idag. Ha en bra onsdag läsare!


Tobbe & jag i vårt hotellrum i
Stockholm i november 2011.


Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0