You're Away

Igår var det en hel månad sedan jag sist såg dig, sedan jag fick krama dig, hålla din hand och pussa din kind för sista gången. Smärtan i hjärtat finns kvar, saknaden blir bara värre och sorgen finns med mig hela tiden. Jag var inte redo att förlora dig, jag älskar ju dig så mycket! ♥ Jag vill bara höra din röst i telefonen, eller se dig komma in genom dörren som varje dag förr. Livet är för jävla orättvist. Du är så älskad och saknad. Jag bara gråter och gråter och gråter. Mina kinder och min näsa är helt förstörda av alla tårar. Så torra och ömma av allt gråtande. Det här har varit den värsta månaden i mitt liv. Att se dig somna in var det värsta jag varit med om. Att höra dig ta ditt sista andetag är ett ljud jag fortfarande hör inom mig. Jag ångrar inte att jag satt med dig och höll din hand. Men det var så hemskt. Att förstå att du faktiskt aldrig kommer tillbaka om och om igen är ett helvete. Jag saknar dig så obeskrivligt mycket.
Om du bara visste hur stolt jag är över dig, över allt du gjort för mig och alla andra under ditt liv. Över allt du lärt mig. Alla minnen med dig finns i mitt hjärta och jag kommer hålla dem kära hela livet.
Du gjorde mig starkare.
Du fick mig att känna mig älskad och betydelsefull.
Du lämnade så mycket kvar efter dig inom oss alla, i våra hjärtan.
Du stärkte min tro till många saker och fick mig att tänka igenom saker som jag aldrig ägnat en andra tanke åt om det inte vore för dig.
Du visade mig det vackra i naturen och världen omkring oss.
Du fick mig att känna mig trygg.
Allt jag fick från dig är jag stolt över. Jag älskar dig, jag saknar dig! Vila i frid, finaste morfar! ♥ Jag älskar dig så!♥
 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0