I Miss You

2012-09-17. Det är datumet på den värsta dagen i mitt liv. Älskade, älskade fina du. Du lämnar ett stort hål efter dig, vi är många som älskar och saknar dig ska du veta! En tröst i sorgen är att du slapp vara ensam i slutet. Du var omringad av din fru, två av dina döttar och två av dina barnbarn. Och alla älskar och saknad vi dig så otroligt. Det var otroligt jobbigt att gå därifrån, att veta att det är sista gången någonsin som jag såg dig.. Jag vet inte vart jag ska ta vägen, det här är för jobbigt för att beskriva, jag älskar dig så otroligt mycket och jag kommer aldrig, aldrig glömma dig, du finns föralltid i mitt hjärta. Nu är du en fin ängel, nu har du det bra! Hälsa farfar, vi ses om några år! ♥ Vila i frid, älskade, älskade morfar! ♥

Make My Day Sweetness
Postat av: Jonna

Även de barnbarn som inte kunde vara där älskar och saknar. Önskar så innerligt att jag kunde vara uppe hos er nu!

Svar: Jo jag menade oss alla!! Och jag önskar att min syster kunde vara här! :( Har legat i sängen och gråtit ända sedan måndags, har inte kunnat gå till praktiken, vill inte äta.. Vill inte vara vaken för då tänker jag på honom och när jag sovar så är det bara hemska mardrömmar :'( Åh jag önskar du vore här! <3
SANNA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0