Wanna Be With You

Jag kommer inte blogga på ett tag.. Jag bloggar inte regelbundet ändå, men jag orkar inte alls tänka på min blogg just nu...
Efter att ha sett min älskade morfar somna in i måndags så har jag bara legat i min säng dygnet runt och gråtit och sovit.. Jag vill inte vara vaken, för då tänker jag bara på honom, men jag vill inte heller sova för när jag sovit så har jag bara drömt mardrömmar hela veckan.. Som om jag inte mådde dåligt nog. Jag har inte varit utanför huset sedan vi åkte hem ifrån sjukhuset i måndags. Jag har knappt ätit heller, men mamma och pappa har tvingat mig, jag är 20 år men är så ledsen att jag inte ens kan se till att äta själv just nu.. Jag är inte alls mig själv för tillfället.. Det är inte så konstigt när man förlorat någon närstående iochförsig..
Jag saknar honom så otroligt, otroligt mycket, jag älskar honom och vill bara vakna upp ur den här mardrömmen som jag har gjort med alla andra mardrömmar.. Men det här är inget man kan vakna upp från. Och det gör ont i hjärtat.
Nästa vecka är hans begravning, och då kommer det bli jobbigt igen, fast just nu känns det inte som om det kan bli värre.. Och jag vill inte "be proved wrong" här..
Jag vet inte när jag kommer att orka blogga igen efter detta, det kan bli redan imorgon, det kan bli nästa vecka, det kan bli i november... Jag har ingen aning, det är bara att vänta och se..
Sorg är inget som försvinner lätt, det är inget man kan bestämma över och det enda som kan få en att må bättre i sådana här situationer är tid.. Jag vill än en gång sända en hälsning till min fina, fina morfar:
 
Vila i frid, vi alla älskar och saknar dig så otroligt mycket!
Alltid älskad, aldrig glömd!!♥♥
 
Jag har sett ut som alla dessa personer i veckan.. Alla gråter
inte av samma orsaker, men jag tog kända personer och kar-
aktärer från populära tv-serier för att kunna visa ungefär hur
jag känner. För det går inte att beskriva i ord eller bilder
exakt hur jag mår just nu...
 
JAG VILL OCKSÅ TACKA ALLA FÖR ERAT STÖD UNDER DEN HÄR JOBBIGA PERIODEN I MIN, MIN FAMILJS OCH ALLA NÄRSTÅENDES LIV JUST NU.. TACK SÅ MYCKET!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0