Rise Up

Efter en underbar dag på stranden i den varma, sköna solen så spenderade jag och Evelina en lugn sommarkväll tillsammans. Resultatet blev en helt perfekt dag. Evelina gick hem för ca 1 timme sedan och vi var båda trötta. Det skulle bli skönt att sova (med en fläkt på såklart). Men nej, jag får inte sova. Precis när jag skulle lägga mig kom den. En helvetisk huvudvärk. Har inte haft den här "dödshuvudvärken" sedan i maj.. Vatten, hur mycket du än dricker, hjälper inte. Värktabletter hjälper inte. Det gör för ont för att somna.. Allt man kan göra är att lida sig igenom det i minst 3-4 timmar. Då brukar man somna/svimma av utmattning av trötthet och värk.. En perfekt dag slutar i denna misär.. Jag ska lägga undan mobilen och bara lida i de närmsta timmarna nu. Hoppas ni läsare har det bättre och sover gott i sommarnatten!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0