Who Run The World (Girls)

Behöver jag säga hur galet glad jag blev när jag fick reda på detta??
 
Efter att ha väntat i flera år och pga olika otroligt tråkiga
anledningar missat henne de två senaste gångerna hon
spelade i Sverige så har jag nu ÄNTLIGEN chansen att
få se min allra största idol rocka loss på scenen här i 
Sverige i maj. Nu får vi alla hålla tummar och tår åt mig 
att jag får tag i en biljett när de släpps om ca 1 vecka.
Ibland säljs biljetter slut så snabbt så man inte hinner få
en. Som när jag var på Lady GaGa i augusti 2012. Första
dagen hann vi inte få biljetter, men tack och lov så fick vi
tag i tre stycken till hennes extraspelning. Nu hoppas jag
allt jag kan att jag får tag i biljetter till Queen B's spelning
här i Sverige i maj!!! Inget kunde göra mig lyckligare!
Som jag har väntat!!! :''') ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 
 
THANK YOU FOR COMING TO STOCKHOLM, SWEDEN IN MAY 2013 QUEEN B! ILY!♥
 

Puss&Kram, Sanna!
 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0