To Blind To Find

Jag saknar dig. Jag minns din röst. Jag minns ditt skratt. Jag minns dina kramar. Jag minns ditt leende. Jag minns ditt ansikte. Jag minns alla dina besök. Jag minns hur du brydde dig om och älskade oss alla. Jag minns dina telefonsamtal. Jag minns allt. Jag minns allt med glädje. Jag minns allt med sorg. Jag saknar dig. Mer än ord kan beskriva. Jag älskar dig föralltid. Jag hoppas du vet det. Du finns i mina tankar varje dag. Du är fortfarande med mig genom alla glada, ledsna och ensamma stunder. Du är alltid med mig i mina tankar och mitt hjärta. Jag saknar dig.
 
Jag hoppas verkligen att du har fått din frid och att du är lycklig. Mitt hjärta värker av saknad och sorg. Du var den finaste morfar man kan ha. Jag saknar dig så otroligt. Vila i frid. Alltid älskad. Alltid saknad.
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0