Halo

Det har varit en riktigt bra dag! Jag sov ut, sedan duschade jag och spenderade några timmar framför säsong 6 av Big Bang Theory som kom i brevlådan idag. Sedan runt kl 17 kom min syster Jonna, min systers sambo/pojkvän Martin och min systerson Olle! :) Sist jag såg honom kunde han inte le ännu så det var så kul att få se honom le, stora leenden med sina små smilgropar! :) När jag satt med honom i min famn i mitt rum fick jag honom att skratta lite en kort stund.. Det vackraste ljudet jag någonsin har hört!♥ Sedan ikväll, efter lunchen, så gav syster och Martin mig den finaste presenten jag någonsin har fått! :') Jag och Martins syster (som också heter Jonna) ska hålla i Olle (halva tiden var) på dopet! :') Jag ska troligen få gå in med honom! :'D JAG ÄR OLLES GUDMOR!! :D Eller som min syster sa "Det kallas fadder nu." Jag och Jonna (Martins syster) är gudföräldrar och jag kunde inte vara gladare just nu! :') Detta betyder ju inte att vi får ta hand om honom om något skulle hända syster och Martin något. Jag bor 6 timmar bort och gudföräldrarollen är ju inte densamma längre. Det betyder att "jag ska ge honom andlig vägledning genom livet" :) Och hålla honom på dopet! :) Jag är så lycklig. Jag är min älskade systersons gudmor (fadder)! :) Jag kommer somna med ett leende på läpparna nu! Min systerson sover precis ovanför mitt huvud på övervåningen :)
God natt!
Puss&Kram, Sanna! 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0