Make It Last Forever

Idag kom min syster, systerson & systers sambo Martin till oss. Vi har inte setts sedan vi var hos dom i Småland i julas. Olle har blivit så stor sedan sist! Han har fått sex tänder och kan krypa, sist vi sågs var han tandlös och hade precis lärt att vända på sig. Av min syster och Martin fick jag ett vitt datorbord i födelsedagspresent som jag velat ha ett tag och kommer få ett armband i posten. Tack så mycket syster & Martin. Tack till alla i min älskade familj för alla fina presenter!
Mina fina presenter, Proactive 3-stegs kit, pengar, prenumeration, Rihannas
parfym Rogue, vitt datorbord & fina rosa rosor!
 
Puss&Kram, Sanna!
 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0