No Angel

Glad Lucia & Glad Tredje Advent! :-)
Idag var jag, Timmy, Simon, Rickard & Regina på julmarknaden i Wadköping, sedan åt vi lunch på IKEA & jag & Timmy köpte nya stolar till vårt nya köksbord som vi köpte innan marknaden idag! :-) Det tog 4-5 månader men nu kommer vi äntligen att ha köksbord & stolar i vårt nya kök i vår nya, fina lägenhet! :-) På vägen hem köpte vi även en julgran som nu står klädd i vårt vardagsrum! :-) Jag ÄLSKAR julen & har alltid gjort, så även fast jag är febrig & riktigt förkyld just nu så känner jag mig glad, idag var en bra dag! :-)


Glöm inte att följa mig på Instagram där jag uppdaterar dagligen!

Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0