Myself

Jag tänkte bara tipsa om min favorit youtubare (den enda jag följer..) Hon heter "TheBentish" på youtube. Jag tycker hon är helt underbar, hon är vacker, ärlig, rå, rolig & kan verkligen bjuda på sig själv på ett sätt som typ 99% av alla tjejer inte kan. Jag tycker hon är helt underbar och om ni kollar på några av hennes videos kan jag garantera att iallafall hälften av er kommer tycka om henne lika mycket som jag. You're welcome! ;-)
Och att hon är en lika stor Beyoncé-älskare som jag (hence the shirt)
är ju såklart bara ett stort plus! ;-)
 
Här får ni ett smakprov på hennes videos ↓, detta är dock inte alls den bästa:
Looooove her, Loooove her, Loooove her! ♥
 
Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0