No Calls

Ett tips till er som älskar positiv inspiration, fitness inspiration & bara en inspirerande blogg helt enkelt, följ Taylor, jag följer hennes blogg och hennes tre olika Instagramkonton. Hon är en stor inspirationskälla för mig!
Här har ni en lista med hennes tre olika Instagramkonton:
 
1. ilikemyfitnesstaylored. Hennes huvudkonto, där hon uppdaterar om fitness, positivitet & sitt liv helt enkelt.
2. atayloredlife. Här uppdaterar hon om sitt "nuvarande" liv som frivillig lärare i Afrika.
3. taylored_workouts. Här lägger hon upp videos på olika övningar att göra på gymet.
 
 
 
Hon är en otroligt grym tjej måste jag säga. Min största förebild på Instagram.
 
Glöm inte bort min Instagram där jag uppdaterar dagligen
 
Puss&Kram, Sanna!
 

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0