Drop That Alcohol

En lista över de 10 mest minnesvärda händelserna sedan jag var inne i maj förra året:
 
1. Jag färgade håret rött i juni 2014 & var rödhårig i 10 månader.
2. Jag var på Bråvalla 2014 & såg bla Lana Del Rey & Kanye West.
3. Jag var på Lady GaGas konsert i Stockholm september 2014. (Hon tog bilden jag ritat på henne från mig, pussade på den & gav tillbaka den, hennes läppstift är kvar än, jag höll även hennes hand!)
4. Jag & Timmy bokade helt spontant en weekend i London och åkte i oktober 2014.
5. Jag fick veta att jag fått jobb & flyttade samma dag till Örebro för att börja jobba dagen efter i december 2014.
6. Jag blev alltså sambo med Timmy den 3 december 2014.
7. Jag sprang mitt första lopp, Blodomloppet i Borlänge i maj 2014.
8. Tyvärr så förlorade vi Rudmar till cancern 16 april 2015. Vila i frid, du kämpade hårt!!
9. Jag bröt tån 3 maj 2015 och var sjukskriven från jobbet i 3 långa och tråkiga veckor.
10. Jag ska om ca 1 månad bli moster igen! I augusti ♥
 
Här är ett urval av vad som hänt sedan sist iallafall, det mesta kommer jag att skriva om här strax. Ha det bra tills vi ses igen. Puss&Kram, Sanna!

Make My Day Sweetness

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0